Så var det kväll..

Vad dagarna går fort nu, jag hinner inte med! Än värre är ju att det är meningen att jag ska hinna göra saker i skolan under tiden, och den ekvationen får jag inte riktigt ihop. Men på nåt sätt måste det ju gå. Och eftersom matte för mig är obegripligt så är det säkert så att ekvationen har en lösning, jag ser den bara inte. Blabla.

Spinningen gick helt ok, lite tungt i benen var det, men instruktören var bra och peppade oss att kämpa mera så det gjorde jag och det får jag väl betala för imorron...men det är väl meningen att man ska ta ut sig. Jag åt nyss middag i form av en omelett med makrill och jag har insett att jag äter en väldig massa omeletter, kanske inte är alltför bra, jag vet inte? Men det är ju så enkelt och mättande, och supergott. Nåja. Måste försöka hitta alternativ. Finns ju andra saker som är gott och som inte tar så lång tid att göra. Gäller bara att komma på vilka de är. Tips mottages tacksamt! Nepp, dags för duschen och sen lite plugg. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0