Passar på

Nu när datorn inte hängt sig på 10-15 minuter så kanske jag kan försöka mig på ett inlägg. Har inte haft en toppendag idag. Först så har datorn strulat som jag vet inte vad, har stor lust att slänga den i väggen. Fast då går den ju sönder ännu mer, så efter moget övervägande så valde jag att bara skrika åt den (vilket som bekant också fungerar särdeles bra). Sen så lyckades jag återigen kliva upp en timme för tidigt idag, eftersom jag inte kunde komma in på datorn och kolla schemat. En viss person ignorerar mig, vilket jag hatar. Kan inte människor bara bete sig? Fick kläder från la redoute som jag glömt att jag beställt, redan där ett strålande betyg till dem. Kläderna satt konstigt, en av tröjorna visste jag inte vilket som var fram eller bak. Allt ska tillbaks.

Angående byxorna jag ville ha så bestämde jag mig för att inte köpa dem. Hur låter det egentligen, köpa ett par byxor som inte passar - än? Nä, så tragisk tänker jag inte vara. De 300 kronorna ska betala sittningen nästa helg istället, mer värt, och så får jag nånting trevligt för pengarna. Ja, dåså.. har jag täckt hela dagen? Om en timme ca, så ska jag och resten av kollektivet på Coop och storhandla. Vilka lyckliga timmar det kommer bli, jag är ju på ett fantastiskt humör som garanterat kommer hålla i sig hela dan. Argh! Dumma tisdag, ta slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0