Hemmaplugg

Alltså ingen föreläsning idag, det kan vara skönt ibland med en paus. Har dock en tendens att söla på lite mer på morronen, men den lyxen får jag väl unna mig själv då. Huvudsaken är att jag får nåt gjort med skolarbetet (vilket jag inte är alltför effektiv med alltid heller, hrm..). Näe, nu blir jag lite upprörd. Jag lyckades faktiskt få över bilderna på gårdagens middag, men nu krånglar bloggen istället så jag kan inte bläddra fram bilden. Måste verkligen få den här datorn fixad. Om jag hade haft massor med pengar hade jag skrotat den här och köpt en ny. Men nu råkar jag vara fattig student så det går inte riktigt för sig. Men frågan är, var datorerna bättre förr eller hade jag bara fler datakunniga människor omkring mig tidigare? Får klura på den saken.

I eftermiddag är det bodypump + intervall-löpning som gäller. Tror det blir lax med nån slags rotfruktsmos till middag, har inte riktigt bestämt mig. Ska ta kort på det med, får väl lägga in bilderna senare, när datorn vill göra som jag vill. Nej, nu är det dusch och lite städning av rummet innan jag sätter igång med plugget. Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0