Det går ju neråt

Jag hade inte ens tänkt väga mig den här veckan utan vänta en ytterligare eftersom det gått så dåligt med maten.. men så fick jag ett ryck imorse och bestämde mig för att väga mig ändå, har jag misslyckats så får jag väl åtminstone se med hur mycket. Men vågen visade på minus 3 hekto, vilket inte alls är dåligt. Så ut på min vanliga promenad efter det, medan mamma min låg kvar på sin madrass och sov en timme till. En god och mättande frukost har intagits och nu tar jag det bara lugnt framför laptopen. Kl 11 är det spinning, som alltid på lördagar, jag kör på som vanligt fast mamma är här. Det är ju det enda passet jag har fredag-söndag så det är inte så farligt.

Drömde härliga drömmar inatt också, om det som hände igår.. ååh, om jag alltid kunde få drömma så här. Då skulle jag vakna med ett leende på läpparna varje dag, och det är ju ingen dålig början. Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, men ikväll ska vi som sagt se melodifestivalen. Snälla snälla snälla svenska folket, rösta inte Carola till finalen. Please. Har inte hon redan fått sin del av melodifestival-kakan? Det räcker nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0