Det går att vända

Från ledsen och negativ till glad och positiv inom loppet av två timmar. Ja, det gick visst att fixa till mitt humör. Det var nog inte bara för att jag är envis utan jag är rätt säker på att det härliga solskenet gjorde sitt. Man blir ju helt yr i huvudet av glädje över att få se lite sol, iallafall jag. Sen så bättrade spinningen på mitt soliga humör en hel del.

image107

Den här eftermiddagen ska jag ägna åt att baka det här brödet, plommonlimpa, men jag kommer ta russin istället för tranbär då jag helt enkelt inte hittade några såna på lokala ica-butiken. Men russin är ju också gott :) Utöver detta kommer jag åtminstone göra ett storkok, kanske två om jag orkar och hinner. Men blir det bara ett så väljer jag att göra strimlad kyckling med lime och ingefärasås som jag aldrig lagat tidigare, men som låter kanongod.

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sen börja med bakandet. Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0