Bakandet är igång


Ja då var jag igång med bakandet av semlorna. Har gjort allt förutom att pensla dom, men det ska göras strax innan dom ska in i ugnen och det är snart. Har gått ganska lätt så det kan tänkas att jag ids göra det här fler gånger.

Tidigare idag var jag och rände på stan också. I fyra timmar gick jag runt i affärerna och det tog verklgen på krafterna. Men jag hittade ett par byxor och en tjocktröja med dragkedja på rea, och ett par byxor till och en top som jag kommer lämna tillbaka. Tror att de har förvrängningsspeglar på vissa butiker så kläderna ser bra ut, ända till man kommer hem och inser sanningen.... suck. Nåja, byxor och tröja, inte så tokigt det heller. Och som tur var så var det det reafynden som fortfarande satt bra, för sånt man köper på rea går ju inte att lämna igen. Puh.

Bilder hade funnits om min kamera bara hade varit laddad, men nu är den inte det.. och jag är för lat för att fixa :P
Nu ska jag fixa klart semlorna, sen är det let's dance. Heja Karl-Petter!

image54

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0