Dinkelgröt med keso & kesella

När jag inte har så mycket tid på morgonen brukar jag duscha och göra mig klar innan frukost, så jag slipper känna mig stressad när jag sen äter frukosten. Det ger mig tillfälle att sätta nåt på spisen under tiden, så idag passade jag på att koka dinkelkorn i havredryck. Till det åt jag en blandning av keso och kesella, dadelbitar, hackad mandel, äpple och mer havredryck. Gröten blev lite svår att få att hålla ihop då jag förmodligen lät för mycket havredryck koka bort, men gott var det ändå!

Om jag hade träningsvärk igår så är det inget mot vad jag har idag. Känner mig som en gammal tant och borde förmodligen ta en rullator istället för cykeln till skolan. Be prepared, ni ska få ett tips från coachen. Värm upp innan ni ska springa som galningar och stretcha efteråt. Jag verkar leva med uppfattningen att mina muskler tål vad som helst, men chocken kom idag - jag är tydligen mänsklig jag med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0