Vi firar visst St Patricks

image140image141

Jag har faktiskt knappt ens hört talas om denna dag, alltså har jag än mindre någonsin firat den. Nu är det så här att vi håller på med grupparbete i företagsekonomin och en av grupperna skickade ut mail om att vi ska fira denna dag hemma hos en av gruppmedlemmarna, att alla helst ska klä sig i grönt och att vi sen ska på Corona. Jag hade först inte tänkt gå (det är ju måndag) men nu verkar det som att det är mycket folk ska dit och nu känns det som att det inte är något man ska missa. Problemet är bara detta: jag äger inga gröna kläder. Förvisso tror jag inte de halshugger mig om jag inte har något grönt på mig, men ja.. det hade ju varit kul.

Nå, det är kvällens aktiviteter. Nu under dagen ska jag jobba med case B, det som är kvar. Kl 11:15 ska jag träna bodypump, eftersom det vanliga måndagspasset skulle innebära tokmycket stress för att hinna till st patricks-firandet. Dessutom är det ju tokskönt att vara av med träningen så tidigt. Näe, nu är det dags att sätta igång och vara lite seriös. Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0