Fredag eller lördag?


Blir ju yran till helgen. Däremot blir det inte så pass fullt ös som jag hade velat då det kostar närmare 500 kr per kväll att gå in på området. Nu står jag inför ett dilemma. Frågan lyder: vad flödar det mest av i mitt blodomlopp.. patriotism eller svenska popbeats? Översättning, ska jag gå på fredagen för att se Säkert! eller lördagen för presidenttalet? Sistnämnda är definitivt coolare men Säkert! har jag tjatat om sen hon släppte sin första singel.. argh! förstår de inte att det vore mer praktiskt för mig om det var på samma dag?! Någon som kan komma med bra argument för vilken dag jag borde välja?

 
Evert Ljusberg, Jämtlands president         Annika Norlin, alias Säkert!

Kommentarer
Postat av: Simon

Nä, det kan jag inte. Men Evert är mycket coolare.



Han har hatt.



:)

2008-07-29 @ 21:02:59
URL: http://herregud.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0