The gift of time

Tack vare att jag gjorde bort träningen på förmiddagen idag så har jag helt plötsligt lite tid över så här på kvällskvisten. Känns väldigt ovant. Vad gör man med den extra tid man får då? Jag hade ju inte alls planerat att få tid över. Hmm. Kanske ska jag ge mig på att göra messmörskola till julafton? Hittar jag ett bra recept så blir det planen. Annars är det ju skönt att få brodera en stund, det är en lyx jag sällan kan unna mig numera. Det här är fortfarande E-S, 26, inte Agda, 85.

Labben idag gick bara fint också. Vi skulle ta reda på hur mycket energi det fanns i olika saker, till exempel olja och socker. Riktigt intressant faktiskt. Synd bara att jag inte förstår så mycket av formler och annat jox som det hela bygger på.

Imorgon blir det alltså jobb. Jag är inte helt hundra på vad jag ska göra, men jobbet är på ett hotell och det har med 100 julbord att göra.. så jag inser ju att det kommer bli en del servering, men det är också allt jag vet. Överraskningar är förvisso kul, men inte när det gäller sånt här. Hoppas jag hinner briefa lite med D innan det är dags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0