Rumsbyte igen

Kombo N kommer hem över helgen och jag erbjöd mig faktiskt att flytta tillbaks till vardagsrummet de få dagarna. Kan vara skönt för N att få sova i sin egen säng och det är ju en så kort tid det handlar om. Dessutom är jag ju van att bo i vardagsrummet. Skönt med fredag och att det är helg snart, även om jag ska jobba ikväll. Fast det är ju bara roligt och det ser jag verkligen fram emot. Äntligen har jag nåt att göra på helgen. Och tjänar pengar samtidigt. Nu kan jag bara hoppas att det här leder till extrajobb och eventuellt sommarjobb. Men det är om jag har tur det.

Om två timmar har jag föreläsning, som räcker fram till lunch. Sen blir det att gå hem och flytta över mina saker till vardagsrummet och peppa inför jobbet.


Dagens frukost: gyllenmust med hackad dadel, hembakat solrosbröd med messmör, keso och tomat + en klementin. En notis ur dagens DN också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0