Ojoj

Lite crazy helg det här. Den blev inte alls som jag hade tänkt mig, men det är egentligen positivt då min plan var att slöa och städa och pyssla i lägenheten. Lite jobbigt att allt städande blev uppskjutet till idag istället, men det blir lite mer effektivt iallafall.

Fredagen var väl egentligen då allt hände. Först sällskapsspel med S och E och lite rött vin.. sen var det tänkt att jag skulle sova, helt utmattad efter veckans hårda tentapluggande. Men en person med en övertalningsförmåga utan dess like fick mig till slut att hoppa upp på cykeln och bege mig till sen vinfest. Nu är det så att jag inte cyklat sen det började snöa och nu är det isigare än nånsin ute och det hade kunnat sluta illa. Men jag tog mig fram oskadd. Hade jag inte druckit vin innan hade jag garanterat varken vågat cykla hela vägen eller klarat mig utan skador. Hur jag lyckades hålla mig vaken flera timmar till är för mig en gåta, men trevligt hade jag iallafall och jag ångrar ingenting.

Igår blev en riktigt slö dag.. satt och såg på love actually på eftermiddan och såg senare på tv-tablån att den visades på tv senare på kvällen. Nåja, jag fick ju se lite harry potter istället. Undra om det inte är dags att läsa om de böckerna snart. Nä, nu ska jag återgå till att städa och plocka innan det är dags för lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0