Men huga

Sov på tok för länge idag. Satte ingen väckarklocka för jag tänkte att jag skulle få sova ut, men det var inget smart drag.. nåja, känner mig inte direkt pigg så jag kommer nog kunna somna ikväll ändå. Gårkvällen var jättetrevlig och rolig, tills vi tog oss ut. Då blev det lite segt. Vi satt vid ett bord allihop med en öl och tittade på varann, ungefär. Det var lite svårt att prata då vi satt precis bredvid högtalarna. Inte konstigt att det bordet var det enda som var ledigt. Hoppade runt till några låtar iallafall och pratade med lite folk innan jag kom fram till att det var lika bra att gå hemåt. Som jag tidigare påpekat gör jag mig inte vidare bra på bild, för det mesta, och så var även fallet med gårdagens bilder. Däremot fick jag en bild på min och S fina tacosmiddag så den kan jag iallafall bjuda på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0