Dålig period

Jag avskyr verkligen den här månaden, på många olika sätt. Tänker inte gå in på alla. Men en anledning är att det är så mörkt och trist. Mörkt ute, mörkt i mitt sinne. Jag har lätt att få vinterdepressioner. En sak som gör att jag blir ännu mer övertygad om att jag borde bo i ett varmt och ljust land, utan snö, is, slask och ständigt mörker.

Nu har jag inte tränat på tre dagar heller. I fredags var det ju ingen träning, men i o m att jag gick eller stod i ca 9 timmar då jag jobbade så orkade mina ben inte med nån träning igår. Och idag vill jag inte ens prata om. Misär. Hur som helst, jag har en dålig period.. därav dåligt med blogginlägg.

Kommentarer
Postat av: mikaela

svar: självklart är inte fettfri majonnäs lika naturligt som vanliga. men ibland handlar det om att välja, och för någon som är överviktigt kanske den låga fetthalten att föredra framför det naturliga.. vad den innehåller, jaa en del skumma saker, tyvärr

2008-12-07 @ 20:30:20
URL: http://mymica.blogg.se/iheartgreen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0