Wrap med indisk burgare

Ni kanske minns den där burgaren jag åt för några veckor sen, nutanas indieburgare eller nåt sånt heter dem. Väldigt goda hur som helst, och idag gjorde jag en enkel wrap till lunch med tunnbröd, paprika, champinjon, shitake, tomat, avokado, äpple, burgaren och min favoritsås - kesella med mango chutney. Alltid gott med wraps och den där burgaren är ruggigt god faktiskt, och får en riktigt knaprig yta när man steker den.

Tandläkarbesöket är över, och vet ni vad? Jag hade inte ett enda hål! Jag har som sagt inte varit på 7 år, kanske till och med 8 och jag har lyckats hålla mig ifrån hål. Otroligt. Jag har ju haft känningar i tänderna, men tydligen var det inget trots allt. Jag blev nästan skeptisk och undrade om tandläkaren verkligen tittat efter ordentligt. Men bara nästan. Jag slipper laga några hål och nu är mina tänder blankpolerade och fina. Skönt!




Kommentarer
Postat av: Molly

åh vad gott det ser ut och låter. tyvärr har vi inte nutanas sortiment här nere :(



med mig är det bara bra och det hoppas jag att det är med dig också?!:)

skönt att du inte hade några hål, det kan vara dyrt att gå till tandläkaren :(

ha en fortsatt bra dag och vecka tjejen! kram kram

2009-05-11 @ 15:16:14
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0