Vaniljgröt med jordgubbar

Vaknade rätt tidigt imorse, vilket jag tycker är skönt. Dels för att jag får mer dag att göra något av, dels för att jag slipper bli chockad till vakentillstånd av en eländig mobilsignal. Ändå la jag mig halv tolv, och somnade inte på ett tag dessutom tack vare ett irriterande pipande ljud som av någon anledning börjat höras de senaste två dagarna. Hur som helst, jättemycket sömn har det inte blivit, men jag känner mig ändå hyfsat utvilad. Tur det, jag ska ju orka med en skön avslutningsfest idag!

Frukosten blev havre/quinoagröt med torkat fikon, vaniljpulver, kanel, ingefära med jordgubbar, hasselnötter och havredryck till. Åt även sista användbara skivan (resten är småsmul) från grahamsbrödet jag bakade i skolan, med kesella, messmör och tomat. Nu blir det hoppa in i duschen och sen ska jag och Sofia på Strömpilen och fixa inför dagens baluns. Skoj!




Kommentarer
Postat av: Tove

Vilken fin blogg du har! Hit kommer jag komma tillbaka och jag ska definitivt testa några utav dina recept.

2009-05-28 @ 11:10:21
Postat av: Eva-Stina

Tack, vad roligt att du tycker det! Berätta gärna om du testar laga något :)

2009-05-29 @ 14:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0