Proteingröt på dinkelmannagryn

Jag vet inte om jag testat det tidigare, men det funkade nästan bättre än med havregrynsgröt som jag brukar göra den på. Kokade gröten som vanligt med tvivelaktig sojamjölk (den luktade suspekt, men smakade fortfarande ok), efter ett tag ett ägg, salt, kanel och sultanrussin. Till blev det hallon och blandade nötter, bland annat en av mina favoriter, paranöten.

Jag har sovit riktigt oroligt inatt med många drömmar om dagens servering som jag förvisso vet att jag är nervös inför, men jag trodde inte det påverkade mig så pass. Jag vaknade först vid fyra, men lyckades som tur var somna om till strax efter sex. Det blir en lång dag idag så det hade blivit rent plågsamt annars. Nu ska jag som snabbast skriva ner ett recept som ska vara inne idag, sen ska jag njuta av rap attacken på the voice innan det är dags att ge mig ut och leta reda på något vackert från naturen. Dagens uppgift. Bordsdekoration. Vi hörs imorgon, då får vi se om jag lever.


Kommentarer
Postat av: Molly

hoppas att du har haft en bra dag :) trist att du sov dåligt, vet hur det är när man oroar sig.



tack för tipsen på matställen :) jag ska hojta till när jag kommer till umeå. skulle vara kul att ses och ta en kopp kaffe (ej löfbergs lila ;) )



du får ha en fortsatt bra kväll och helg :) ta hand om dig! kram kram

2009-05-08 @ 18:52:09
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0