Ja må jag leva...

Tänka sig, jag fyller år i år med, fast jag envisas med att försöka förtränga det och låtsas som att dagen inte existerar. Men här är den nu, min födelsedag och hittills har den varit ok, med undantag för natten då jag vaknade ett antal gånger mitt i natten. Jag borde ha varit utslagen efter gårkvällens servering kan man tycka. Men jag har iallafall hunnit med jogging och core, pratat med mamma och pappa och intagit dagens födelsedagsfrukost som var allt annat än nyttig. Eller ja, vissa nyttiga saker fanns ju med.. 50/50 kanske man ska säga :P Men jag fyller bara år en gång per år och då får man lyxa, så det så :)

Först stekte jag iallafall skivad banan i smör tillsammans med råsocker, i slutet fick lite nötter fräsa med också. I mixern mixade jag en halv sharonfrukt, en halv banan, några kulor kanel & toffeeglass från carte d'or, sojamjölk och en påse med nötkräm, ni vet de där som man smaskade mycket på när man var liten :) I den hade jag sen de stekta bananerna och nötterna, en kula glass till, delade malteser-godisar och 2 chokladrån. Yummie!



Kommentarer
Postat av: Molly

Grattis tjejen!

Hoppas att du har haft en riktigt bra födelsedag och att du fick många roliga paket! :) kramar

2009-05-09 @ 22:51:42
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: IzZzY

GRATTIS! :)

2009-05-10 @ 00:08:10
URL: http://izzzy.se
Postat av: Mattias Munk

Hann inte gratta dig innan den blev en ny dag, men grattis vännen! :D

2009-05-10 @ 03:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0