Idol i Umeå

Det var målet med dagens cykeltur, att fara och se hur det såg ut borta vid idol-spektaklet. Jag hade från början tänkt söka, men ju närmre dagen kom, desto mindre motiverad kände jag mig. Jag har från första början inte ens haft en önskan att gå vidare, utan det hade varit mer en kul grej som jag kan bocka av på min lista av roliga saker att prova på. Visst älskar jag att sjunga och spela, men jag får erkänna att det aldrig kommer bli mer än en hobby. Jag brinner inte för det på samma sätt som när jag var yngre. I slutändan är jag dessutom inte en person som skulle trivas att stå i rampljuset på det sättet. Men oavsett så var det kul att se hur det hela gick till. Det var en rätt liten mängd människor som tagit sig dit, men det var väl inte helt oväntat heller. Peter Jihde var såklart på plats, och ja, och jag måste säga att han är en riktig goding.. så helt bortkastat var det definitivt inte ;)


Visst ser det lite öde ut. Gruppen som står där framför måste ha varit kända, för folk gick fram och ville bli fotade med dem, hade varit kul att veta vilka det var.

Jihde, grrr ;)

Daniel Lindström var där och sjöng några låtar och hjälpte Jihde att få igång de sökande. Allt som spelades in var inövat från början till slut, även från de som stod och köade. Så är det väl i och för sig med det mesta i tv.

Kommentarer
Postat av: IzZzY

Jag som hade hoppats på att få se dig i idol! :P

2009-05-03 @ 13:07:02
URL: http://izzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0