Havregrynsgröt

Det blev en rätt enkel frukost idag som bestod av gröt gjord på vanliga havregryn, hirsflingor, linfrön, kanel och ett torkat fikon i bitar. På gröten hade jag euroshoppers hallon, som för övrigt är, enligt mig och många andra, de bästa frysta hallonen. De har perfekt storlek och smakar mycket, mer kan man inte begära..! Sojamjölk till också förstås och så en fullkornsmacka med becel, makrill i tomatsås, sallad och paprika.

Det har regnat här en del sen igår och det blir genast lite höstkänsla, ruggigt och lite småkyligt. Det är dock inte hela världen, det behövs ju vatten för att grönskan ska komma igång också. Idag har jag inga storartade planer, förutom att jag ska städa mitt rum ordentligt och så måste jag komma igång med studierna. På duggan hade jag ingen koll alls på styckschemat för nöt, det är illa..




Kommentarer
Postat av: Molly

hej hej!

med mig är det bara bra :)

om du får möjlighet att äta färsk rödspätta så ta chansen :)



håller med om att euroshopper har bäst hallon och även jordgubbar :) dets skulle man inte kunna tro i och med att det anses vara ett billighetsmärke...



haft en bra dag? hoppas det :) din pannkaka lät och såg inte dum ut :)

du får ha det så bra och hoppas att du har fått sol och uppehåll nu :)

kramar

2009-05-06 @ 15:54:07
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0