Bakad potatis med laxröra

Det var riktigt längesen jag gjorde bakad potatis, och tanken var att jag skulle göra den ordentligt, alltså i ugnen istället för i micron. Tyvärr blev det ett litet missöde och ugnen stängdes av långt innan potatisen var färdig, då de andra också använt ugnen och inte visste om att jag hade ställt in något där. Så det blev micron iallafall till slut, men den smakade faktiskt inte kokt som jag tycker den brukar göra då man kört den i mircon. Till den bakade potatisen blev det iallafall en röra gjord på kallrökt lax, rödlök, sugar snaps, champinjon, kesella, yoghurt, persilja, dijonsenap, örtsalt och svartpeppar. Gott blev det!

För övrigt vill jag passa på att gratulera Sofia på födelsedagen. Stort grattis!! Och tack för det smaskiga fikat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0