Till slut

Ja, så var det fredag äntligen. Pirrigt värre. Men först ska jag på labb, som innebär att vi i grupper ska laga en vegetarisk måltid. Vi ska laga mat med borlottibönor och för en lakto-vegetarian, plus baka ett bröd. Blir nog kul, men jag har svårt att känna särskilt stor glädje inför det när jag vet vad som väntar efteråt. Jag kommer få lite småbråttom kan man säga, men det ska nog gå vägen. Jag tror att jag har allt förberett, så det borde gå enligt planerna, men med mig vet man ju aldrig. Nåja. Just ätit en god frukost iallafall och snart bär det iväg till campus.


Yoghurt med sharonfrukt, äpple, dadel, valnöt och fiber plus. En fullkornsmacka med messmör, keso, ruccola och tomat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0