Somrig jordgubbsyoghurt

..och dessutom en somrig macka till också. Men till att börja med hällde jag frusna jordgubbar i min frukostskål igår kväll så de hann tina till nu på morgonen. Hällde på med yoghurt, hackad sharonfrukt, lite torkade bär, en hackad paranöt och på slutet tillkom lite från änglamarksmüslin. Mackan som jag åt till blev lite annorlunda. En halva av pågen javisst (eller nåt sånt) med keson som smakar äpple, päron och vanilj med skivat äpple och vindruvor på, som jag sen också hade lite kanel på. Jättegod och frisk smak. Grym frukost helt enkelt.




Kommentarer
Postat av: Molly

mums vad gott :)



vad kul med stockholm som sagt :) hoppas att du får bra väder där nere :)



jo, jag har släkt sär nere. både faster, morbror och kusiner bor där nere samt en plastfarmor :) pappa är från sthlm, det är därför som en hel del av släkten bor där :)



vi kanske ses i sthlm någon gång :p man vet ju aldrig om vi är där samtidigt :) jag träffade t.ex en farbror från gymet då jag var på väg till kajsa warg sist jag var där :) fast jag vet ju inte hur du ser ut, men man vet ju aldrig :)

usch vad jag tjötar. du får ha en fortsatt bra kväll :) blir det let´s dance eller? här blir det det :)

ha det bra. kram!

2009-03-27 @ 19:32:21
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0