Smoothie-onsdag

Jag äter (ja, äter.. med en sked :) ) alltid en smoothie på onsdagar. Det har faktiskt kommit att bli lite av en favorit för mig. Det blev så i och med att det är den enda dagen jag tränar efter middagen och jag då behöver få i mig energi när jag kommer hem, men inget jättestort. Då passar en smoothie bättre än nånting annat och det går ju att variera i det oändliga. Nu varierar jag mig inte jättemycket, men jag tar den frukt jag har hemma, vilket de senaste gångerna alltid varit sharonfrukt och banan, men nu också hallon. Med i mixen hade jag sojamjölk, kanel och ingefära. Mixade det slätt och toppade sen med lite keso, müsli, hackade hasselnötter och några gojibär. Mums mums!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0