Phazerzoon

AJ! Aj, aj, aj! Det gjorde verkligen så fruktansvärt ont! Först 7 minutrarna, som kändes ungefär som en väldigt utdragen timme, den var en ren pina. Det gick ju bra så länge jag smög omkring och sköt på andra, men när jag blev träffad.. till slut bombarderades jag med så många skott att tårarna började rinna för att det gjorde så ont. I pausen fick jag torka tårarna och fundera på om det var värt att gå ut igen. Men de övertalade mig och i början satt jag i ett hörn och lurade.. men det var rätt tråkigt kan jag tala om så till slut började jag smyga omkring igen. Då upptäckte jag att det faktiskt går att spela det där lite mer taktiskt. Bättre att stå och lura bakom hörn och skjuta lite då och då än att springa omkring som en virrig höna och skjuta vilt omkring mig som jag gjorde i första perioden.

Kanske gör jag inte om det så många gånger till, men nu är det gjort och imorgon har jag förmodligen mer än ett fint blåmärke att visa upp. Och jag får inte blåmärken lätt.


Jag och Johan i full mundering.


Kommentarer
Postat av: IzZzY

Det måste ju vara en fördel att vara så liten, det blir svårare att träffa dig. :)

2009-03-28 @ 02:12:09
URL: http://IzZzY.se
Postat av: Molly

hej!

svar: jo, jag har funderingar på det men jag klarar nog inte testerna så jag ska nog satsa på att antingen skaffa mig en brandman eller bli brandingejör istället ;)



vad kul det låter med phazerzoon :)

hoppas att du mår bra denna dag och att du inte har alltför mkt ont i kroppen.



jo, jag ser bilden :) fast jag är så dålig på att komma ihåg ansikten om jag bara har sett de på bild :p jag får väl skriva ut bilden och gå runt med den i sthlm ;)



ha en bra dag! kram

2009-03-28 @ 09:26:25
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0