M&M's och pirr i magen

Full rulle hela dagen idag med, dock en kortare dag än vad vi skulle haft så det var jag tacksam för. Då hann jag pusta ut en stund hemma innan det var dags för träningen som jag verkligen gruvade mig för. Jordens träningsvärk i rumpa och ben från vem vet vilket träningspass. Men tro det eller ej, jag överlevde, och jag ökade till och med vikter på två muskelgrupper, så jag hade ett nöjt leende på läpparna när jag släpade benen efter mig på väg hem.

Inte många timmar kvar innan besöket kliver över tröskeln nu. Gah, fattar inte att det är imorgon. Tiden har verkligen gått otroligt snabbt, men den här gången gör det verkligen ingenting.

Jag tyckte för övrigt att min nya fina rosa godisglasskål såg så deprimerande ut helt tom och det var nästan som den skrek efter att bli uppfylld med sötsaker. Vad passar då bättre än en påse färgglada m&m's? Som gjorda för min godisskål och nu ser den munter och färggrann ut, titta bara.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0