Mer dinkel

Gjorde frukost på dinkelkorn idag med, men eftersom yoghurten var slut så blandade jag förutom vaniljkesella i lite keso, det blev en riktigt bra kombo det med. Serverade med hallon, mango, mandelhack och en müslitoast med messmör, prästost, sallad och tomat. Känner mig något trött och sliten idag, men jag hoppas det ger med sig. Ingen sol idag, men det är väl bra med kontraster antar jag. Se där, lite positiv trots allt. Idag börjar alltså den nya kursen, gastronomins grunder. Nu börjar det roliga!




Kommentarer
Postat av: Matilda

sv:

håller helt med, barn är underbara!



jo det har jag faktiskt, sett ett riktigt vårtecken alltså! för några dagar sedan, då vi kom in på innergården, satt det en fågel allra högst upp på ett balkongräcke och kvittrade vårsånger så det stod härliga till! det bara ekade och ekade... härligt!! men några vårblommor har jag inte sett skymten av...än!



tack så mycket, kul att du gillar den! :-)

gud vad gott med hallon förresten... det är nog bland det godaste jag vet! och blåbär..

2009-03-23 @ 17:07:56
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0