Jaja, det blev en frukost iallafall

inte supergott med varm gröt och yoghurt, nu vet jag det..men vad gör man när den sista skvätten yoghurt snart går ut? Gröten gjordes på havregryn, rågflingor, hirsflingor, linfrön, en hackad torkad aprikos och kanel. Till hade jag alltså yogurt, äpple/päron/vanilj-keson, sharonfrukt och hackad mandel. Försov mig gjorde jag idag också, tänk vad en sen kväll och ändring till sommartid kan göra med en. Jag brukar alltid studsa upp ur sängen, idag skulle jag baara blunda lite innan jag klev upp. Jag blundade i nästan 2 timmar. Nåja, jag får hoppas att jag har sovit av mig helgens utslitande aktiviteter och kommer upp i tid framöver.

Idag börjar konditori-momentet i köket och vi kommer nog baka både mer brödliknande varianter och kakor och godis. Jag får bara inte glömma kameran idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0