Hembakt morotsbröd

Och inte var det jag som bakade det. Jag som tänkt baka i en evighet och så överraskade kombo N med att baka morotsbrödbullar igår, som jag fick tillfälle att avnjuta idag. Det var riktigt gott och saftigt, så det tackar jag för! På ena halvan hade jag messmör, prästost, sallad, alfaalfagroddar och tomat och på den andra leverpastej, vanlig keso, sallad, groddar och paprika. Till åt jag också skivade jordgubbar, vindruvor och äpple tillsammans med den keson smaksatt med äpple, päron och vanilj, lite yoghurt, en hackad torkad aprikos och paranöt, som dock tillkom efter bilden togs.

Gott med en sån härlig frukost efter först en joggingtur i solen och sen genom en spontan ingivelse, core control på Iksu. Så härligt det var, solen sken in genom fönstret och då jag kom 10 minuter innan passet började så låg jag på min matta och njöt av solvärmen i ansiktet. Nu är solen borta så jag är glad att jag är morgonpigg! Fina märken har jag från igår, men inte särskilt ont. Kombo N ser dock lätt misshandlad ut så jag kom nog lindrigt undan.





Kommentarer
Postat av: Rebecca

Bullarna såg groteskt goda ut! (haha, jag använder alltid det när jag vill visa på att något ser väldigt gott ut!) skulle man kunna få receptet?

2009-03-28 @ 18:55:37
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0