Förkylning?

Ja, det verkar som att det lutar åt det hållet. Och jag vet vem som smittat mig. Men jo, det var värt det. Idag har vi matlagning igen och nu ska vi baka ett glutenfritt bröd och en varmrätt och en efterrätt som är gluten- och mjölkproteinfria. Det blir helt klart en utmaning, för jag vet sen tidigare att bröd brukar bli smuligt och alla mjölkersättningar är verkligen inte bra. Men jag hoppas vi lyckas ganska bra ändå. Lite piggare idag är jag också, somnade väl strax efter 22 iallafall. Nu ska jag bara försöka hålla mig pigg resten av dagen också.


Dagens frukost: yoghurt med hackat päron, äpple, mandel, gojibär och fiber plus. Fullkornsmacka med leverpastej, sallad och paprika.

Kommentarer
Postat av: Molly

tittar in och önskar dig en bra dag :)

kul med bakning av glutenfritt bröd :) jag tycker att majsmjöl är det bästa att baka med för det smular minst :)



take care! kram

2009-03-10 @ 07:57:31
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0