Monki

Jag brukar sällan visa upp mina klädköp här på bloggen, vilket kanske inte är så konstigt med tanke på att det till största delen är en matblogg.. men jag är bara tvungen att visa det här, provhytten på Monki. Jag har aldrig varit med om liknande, jag ville nästan inte gå därifrån! Det var speglar på alla väggar och i taket så man såg verkligen varenda vinkel av sig själv utan att behöva röra sig en millimeter. Dessutom hade de ljusslingor i taket som förstärkte det hela. Självklart var jag tvungen ta kort och som en bonus får ni dessutom se mitt enda klädköp för dagen ;)


Det fantastiska taket. Provhytten är lika liten som vilken annan provhytt som helst, men det ser inte direkt så ut.

Innan klädprovningen.

Dagens köp, en schysst, härligt löst sittande topp i ljusblått.

Kommentarer
Postat av: Molly

hej på dig!

sovit gott? hoppas det :)

du, proteinpastan går att beställa på internet :) om du klickar på länken i inlägget med rätten med proteinpastan så kommer du till en internetshop där den kan beställas :)

du får ha en bra dag :) jag hoppas att du har sol eller i alla fall uppehåll :) take care! kram

2009-06-16 @ 06:11:41
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0