Kesellayoghurt med päron & lingon

Idag blev det en frukost med yoghurt som jag blandade ner kesella, hackat päron och hemmagjord lingonsylt i. På hade jag havrefras, hasselnötter och kanel och jag åt också en macka till med keso, rökt kalkon och körsbärstomat. Gottigott! Idag är det riktigt trist ute, alldeles grått och blött. Håller just på att tvätta och ska sen ut i elljusspåret och hoppas på att jag inte halkar på en blöt sten. Blir inget riktigt jobb idag, utan jag ska på ergonomiutbildning och lära mig lyfta rätt. Det är ju lite klurigt, för även om jag vet att man ska lyfta med benen och inte med ryggen så blir det ofta fel ändå när det är dags för lyft. Det är nog något som många skulle ha nytta av att lära sig.





Kommentarer
Postat av: Malin

Haha! Du skriver ju en matblogg (och jättefin dessutom)! Då är det ju inte så konstigt att du har bilder på maten du äter :) (Jag tänkte mer mainstreem modebloggs-dagbok när jag menade att det var ointressant med frukostmacka).

2009-06-09 @ 19:21:57
URL: http://blogg.aftonbladet.se/malincollin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0