Havre- & råggröt

Är det inte otroligt. Jag har kastat skit på internet explorer sen ett bra tag, och det var faktiskt befogat då det buggade nåt extremt och gjorde livet surt för mig. Sen iallafall över ett år har jag haft firefox och det har för det mesta fungerat utan problem. Nu har det som ni vet inte varit möjligt att lägga in bilder, men jag blev mer och mer skeptisk till att det faktiskt var blogg.se:s fel då jag sett att flera andra blogg.se-bloggare kunnat lägga ut bilder. Så idag gjorde jag det. Jag öppnade internet explorer. Och ja, ni gissar helt rätt, här fungerar bildfunktionen. Varför? Ingen aning. Jag är bara glad att den gör det. Så med lite förseningar har nu bilderna kommit på plats. Jag kommer dock inte bli en internet explorare igen, men så länge bildfunktionen inte fungerar på firefox så får jag köra dubbelt. Det är väl tillåtet? :)

Frukosten idag blev inget speciellt. Gröt gjord på havregryn, råggryn, linfrön, torkade tranbär och kanel. Till gröten blev det äpple och sojadryck förstås och en fullkornsmacka med philadelphia, ägg och tomat. Min sista dag i Umeå och jag har grym separationsångest. Lite beror det kanske på att det är soligt här och tråkväder i Strömsund. Men mest för att jag trivs så himla bra i mitt nya rum och med det faktum att jag är helt själv. Visst skulle jag ha varit less om ytterligare några dagar, men det har varit underbart så långt och kanske, kanske är det lika bra att lämna medan jag fortfarande har den känslan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0