Dags att lämna

Idag åker jag ner till Jämtland eftersom mitt första jobbpass är imorgon. Rummet ser faktiskt helt ok ut nu, bara lite småplock kvar att ordna med. Igår var jag på inflyttningsfest hos min f d kombo N, hon har flyttat in i en fyra med två killar från Restauranghögskolan. Det var lite bubbeltema så alla drack bubbel (utom jag som får migrän av det) och åt jordgubbar och snittar. Sen blev det lite kalas på en av studentpubarna, också det väldigt trevligt. Perfekt avslut på den här terminen.

Dagens frukost blev lite som den blev eftersom jag bara har yoghurt och lingonsylt i kylen. Banan, yoghurt, lingonsylt, müsli, kanel och ingefära fick det bli, men det var gott så det funkade. Den gjorde sig dock inte bra på bild, men en bild på lite skumpa med jordgubbe kan jag iallafall bjuda på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0