Ciabatta med kyckling och avokado

Trots att bildfunktionen är nere så har jag nu bestämt mig för att blogga ändå, så får jag helt enkelt komplettera med bilder senare. Till lunch idag gjorde jag favoritmackan, ciabatta med grillat kycklinglår, avokado, philadelphia, ajvar relish, sallad och tomat. Det var så ruggigt gott att jag önskade att det aldrig tog slut. Dessutom passade jag på att gå ut på gräsmattan utanför med en filt och en bok så jag kunde äta min goda lunch i solen. Boken verkar vara en höjdare så långt, man får faktiskt tänka efter lite ibland.. de senaste böckerna jag läst har mest handlat om trassliga kärlekshistorier och är så lättsmält som det bara kan bli. Det var definitivt dags för lite mera utmaning. Boken heter för övrigt Futuristen och är skriven av James P. Othmer.



Den söta filten köpte jag på ica för 49 kr. Det lönar sig att ha ica-kort ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0