Blåbärsyoghurt

Allra helst hade jag förstås velat ha riktiga blåbär och göra min egen blåbärsyoghurt, men sån tur har jag tyvärr inte, så mitt blåbärssug fick stillas genom Milkos blåbärsyoghurt. Den var inte för söt och hade en bra blåbärssmak och mer än så kan man inte begära av en smaksatt yoghurt. I hade jag äpple, dadel, valnöt och special k, något som fanns här i skåpet och jag gillar "crunchet" i de flingorna. Det blev också en macka med philadelphia, leverpastej och tomat.

Hittills har jag hunnit tvätta och kikat lite på tv, men solen skiner från en klarblå himmel och det är klart det hade varit fint att vara utomhus ett slag. Men. Vad skulle jag göra? Det finns ingen direkt avskild plats, jag känner inte många här och jag fullkomligen vägrar att gå till utebadet och lägga mig i solen där. Inte ensam. Så ja.. det blir väl balkongen då. Men bra läsning har jag iallafall införskaffat, för vad vore en sommar utan en stor hög med pocketar?




Kommentarer
Postat av: Matilda

var det en och samma macka du hade leverpastej och philadelfia på? låter nytänkande! :-) var det gott?



ja vi hade tur med vädret på midsommar, men överlag brukar vi ha rätt tur med vädret på ön, det ligger ju vid kusten så molnen har en tendens att blåsa inåt landet istället. skönt för oss! :-)

2009-06-24 @ 10:32:17
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0