Vilken rolig helg

Som vanligt blev det inte nåt direkt spännande som hände igår. Jag skulle ha färgat håret och haft tjejkväll, men det blev inställt så ja.. tittade på den inte så rafflande handbollsmatchen mellan Sverige och Kuba iallafall. Det enda som är kul med en sån match är att spelarna får chans att lekspela lite, göra snygga passningar, sköna kontringar och grymma avslut. Men matchen slutade med 41-14 i resultat och mina naglar var intakta. Ikväll däremot, Sydkorea. Kanske var skönt att börja med en enkel match då denna kan sluta illa. Svenskarna må ha storspelat igår, men allvarligt talat är det omöjligt att veta om de är bra på riktigt, när det faktiskt blir svårt. Titta ska jag iallafall.

Idag känner jag lugnet. En tenta avklarad, ny kurs börjar imorgon (en som jag faktiskt känner mig rejält taggad inför - näringslära) och den avgörande omtentan väntar den 12 februari. Det kommer bli tungt att plugga in två kurser samtidigt, men jag ska göra mitt allra bästa, för som det känns nu så vill jag verkligen fortsätta den här utbildningen. Utan pengar är det dock svårt.. men skam den som ger sig. Jag kan vara envis när jag vill.


Dagens frukost: yoghurt, mango, äpple, ekologisk müsli. Fullkornsbröd med kesella och banan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0