Tråkmåns

Ja, men vad ska man göra. Jag måste göra dagarna så effektiva som möjligt nu så matlagningen kan inte ta lika stor plats som den brukar. Jag var "tvungen" gå till Strömpilen så snart som möjligt efter skolan för att inhandla vin till fredagens vinkväll, då detta är den enda dag jag har möjlighet till det. Det blev lite annat också, som jag ändå behövde. Proteinpulver till träningen bland annat. Hur som helst, lunchen blev snabb och tråkig, en keso- och äggmacka den här gången, med en ananasskiva, tomat och chilikrydda. Till åt jag en morot. Det må vara en tråkig lunch men ack så god. Nu är det dags att ta itu med plugget igen.




Kommentarer
Postat av: IzZzY

Smaskigt! :)

2009-01-28 @ 18:03:18
URL: http://Http://IzZzY.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0