Tillbaks?

Ja, jag undrar jag. Kan det vara så att min dygnsrytm börjar bli bra igen? Jag tycker iofs inte om att vakna mitt i natten, men andra gången var kl 10 över 6 och för mig är det en helt lagom tid att vakna. Och så skönt att vakna av sig självt! Promenaden har jag varit på och det var bara nån minusgrad, så rätt behagligt. Inatt drömde jag en massa igen. Mitt ex var med som vanligt, jag var tillbaka i Luleå och hade roligt med mina kompisar där. Det är iallafall trevligt att drömma om. Och så drömde jag om let's dance.. suck.. jag måste skaffa mig ett liv.

Idag hade jag tänkt tvätta, men hör och häpna så var det fullbokat fram till fyra, och kvällen vill jag gärna ha fri.. så det får bli imorgon istället. Planen är iallafall att gå in till stan och se om jag kan hitta nåt vettigt för mitt presentkort på MQ. Jag är nästan aldrig inne i den affären, men de kanske kan överraska. Ikväll vet jag inte vad som händer. Det finns inte många alternativ när man vill vara nykter verkar det som.. men spela spel är alltid kul. Vem ska jag lura hit?


Banan- och protiengröt i ett! Banan, blåbär, mandlar och sojamjölk till.

Kommentarer
Postat av: Molly

svar: jo, det är gott med messmör, men jag har det som pålägg med smör under och det är gott det också :)

ha en riktigt bra dag!:)

2009-01-10 @ 13:36:31
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0