Söndag..suck

Jag har aldrig gillat söndagar. Är man inte bakis så är det ändå ett elände eftersom man inte kan slappna av, då man vet att allvaret börjar imorgon igen. Och vilket allvar sen. Vi har tenta på lördag och kursen har precis börjat. Få se, vad har jag lärt mig hittills? Det är viktigt med hygien i köket, fil går att blanda med vatten, mögel ser lustigt ut i mikroskop och man ska inte ha sår på händerna när man tvättar sig i 70 %-ig sprit. Jag är fullkomligt sprängfylld med kunskap. Jag vet inte hur det ska få mig att klara tentan, men undrens tid är ännu inte förbi.

Ja, gårkvällen då. Mötet blev senare än jag trodde och killen jag träffade kom från en fest för att säga hej och var därmed ganska dragen. Han tänkte förmodligen inte på det, men det gjorde jag så det kändes lite konstigt och inte mycket blev sagt. Får se om ett möte i nyktert tillstånd kan gå bättre. Den här helgen har rusat förbi som vanligt, utan att jag gjort särskilt mycket av den. Idag måste jag plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0