Så kan det bli

Idag blev det visst en sova-ut-dag. Kanske lika bra, jag var ju oerhört trött. Måste se till att lägga mig i bättre tid framöver..fast kl 22 skulle jag inte säga är sent. Har inte ätit frukost än fast jag varit uppe i en timme.. jag duschar nog först också så blir det frukost-lunch, då jag vaknade så sent. Då behöver jag dessutom bara klura på hur jag ska få ihop middagen. Jag har träning direkt efter föreläsningen så det gäller att det går snabbt att laga till när jag kommer hem.

Jag har ju som insett att saker och ting inte löser sig av sig självt, att jag faktiskt måste göra nånting för att det ska bli förändringar. Alltså. Idag är det banne mig dags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0