Inte oväntat

Min promenad tillsammans med det trevliga sällskapet igår gick..ja, sådär. En incident under mötets gång avgjorde det hela, även om vi förmodligen ändå inte var meant to be. Men som sagt, inte oväntat. När eller om jag nu träffar någon så blir det förmodligen av en ren slump, inte på det här viset.

Kvällen blev ju jätterolig då jag inte hade en krona.. tänkte då att jag skulle plugga istället, men det blev ju ingenting av förstås. Det tar emot en lördagskväll. Började titta på handbollen men gick efter tio minuter då jag insåg att vi skulle förlora.. men En andra chans gick på tv så den fick min uppmärksamhet ett tag innan det var dags att sova. Mitt liv är så spännande ibland, man borde nästan göra film av det. En fundering är ju vem som skulle spela mig om mitt liv skulle bli film. Jennifer Aniston? Kate WInslet? Jag vill egentligen inte säga det, men ja, det blir väl Lindsey Lohan då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0