Inte bra

Tenta om två dagar och jag har som alltid alldeles för lätt att bli distraherad. Tvn ropar på mig, broderiet lockar, trevliga personer på nätet.. för att inte tala om att jag borde städa varenda vrå av den här lägenheten. Jag är märkbart bättre på att plocka undan efter mig mer ordentligt nu när jag har något så mycket tråkigare jag måste återvända till. Ugh, jag är verkligen trött idag. Får hoppas våran lärare inte är lika seg som oss idag, för igår var det katastrof.

Igår hände nåt lite småskoj på funken. Det är två tjejer som har ett varsitt pass varje vecka, jag går alltid på samma tjejs pass så jag lär mig rörelserna och kan ta ut mig ordentligt. Igår dök den andra upp, vilket händer ibland då den första är sjuk. Nu hade hon bara glömt sin musik och skulle komma snart så den andra tjejen skulle bara hjälpa till med uppvärmningen. Men det dröjde. Så hon körde igång sitt dansprogram och vi hann en bit in på det innan första tjejen till slut kom. Istället för att bara glömma det vi just lärt oss så la de ihop sina program och körde varannan bit ungefär. Riktigt roligt faktiskt! Tråkigt nog lär det ju inte hända igen. Nu håller jag bara ögonen öppna för att street dance ska komma som happening på Iksu.

Föreläsning hela förmiddagen och sen blir det hem och råplugga hela eftermiddagen och halva kvällen, nu finns det ingen återvändo. De där eländes svamparna och bakterierna måste sitta i benmärgen på lördag morgon.


Gårdagens frukost, yoghurt med äpple, hallon och müsli plus mitt nya favoritbröd, wasa frukost med messmör, keso och tomat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0