Hur ska jag orka..

Hade det varit under normala omständigheter, som att jag fick lån från csn som alla andra och att min framtid inte avgjordes pga en enda tenta så hade det varit ok. Jag vet inte vem det är som hatar mig.. kanske är det jag själv eftersom jag försatt mig själv i den här situationen. Jag vet inte hur det gick till, men här är jag nu iallafall. Jag vet inte hur jag ska orka, men på något sätt måste jag. Ger jag upp nu så är ju allt jag gjort förgäves. Nåja. Jag ska försöka tänka framåt och fokusera på kemitentan nu.. och att söka jobb. En ansökan har gått iväg idag, jag ska fortsätta tills jag får ett. Dags för kemi.


Banangröt med hallon och sojamjölk + wasa frukost med leverpastej och tomat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0