God morgon

Igår fick jag nån slags kick under kvällen. Dels var det nog adrenalinet som pumpade efter handbollsmatchen men det berodde nog också på tankarna på hur underbart det var de sista dagarna i skolan i våras, de som jag blev påmind om tack vare bilderna. Det fick jag mig att inse att det inte kommer vara kallt och ruggigt ute för all framtid, det kommer ljusare och varmare dagar. Det ger iallafall mig en anledning att bli på bättre humör.

Idag är det föreläsningar hela dan och jag kommer förmodligen vara tokless när det är dags att gå hem, men det är bara att bita ihop. Förhoppningsvis är det intressant iallafall. Fick för övrigt reda på igår att jag inte var registrerad på kursen, så har jag tur så är det därför csn inte har gett mig pengar. Hoppas hoppas hoppas.

Kommentarer
Postat av: Milla / Hälsofreak

jaha, vad kul :o) Jag har läst boken innan, i "kostvanor och näringslära ur ett hälsoperspektiv A" och tycker den tar upp det mesta och är intressant och bra =) kram!

2009-01-20 @ 12:45:15
URL: http://halsofreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0