Frusen

Jag tog mig ut på morgonpromenad som planerat och det var -12 ute så efter halva vägen var både lår och rumpa bortdomnade. Såna här promenader är ju fruktansvärt tråkiga, men brukar kunna gå att uthärda med musik. Batteriet dog halvvägs. Imorgon ska jag vara bättre förberedd. Men jag är fortfarande nedkyld iallafall, så jag tror jag ska ta tag i städningen nu så jag får upp värmen.

Sitter för övrigt med min usb-kaffekoppsvärmare här och den fungerar ok. Det är så kallt i rummet så den håller sig på knapp drickbarhetsnivå, men det duger för mig. Den har en kylare också, den får jag prova när det är dags att öppna en öl igen. Om sisådär 4 veckor.

Kommentarer
Postat av: IzZzY

En öl kan man väl avnjuta vilken kväll som helst? :)

2009-01-02 @ 17:06:24
URL: http://Http://IzZzY.blogg.se
Postat av: E-S

Jag vill helst inte utveckla en ölmage, så jag väljer mina tillfällen ;)

2009-01-02 @ 18:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0