Det rullar på

Dagarna bara går och går och tentorna närmar sig. Jag förstår inte hur jag ska hinna med. Igår tränade jag ju efter skolan, åt middag när jag kom hem, gick sen direkt och solade och sen hem och duscha.. sen var klockan nästan nio. Gick och la mig ca 40 minuter senare. Nu ska jag ju inte sola solarium varje kväll så förhoppningsvis blir det lite mer tid över de kommande kvällarna. Idag blir träningen dessutom redan vid tre så nu har jag inget att skylla på.

Hur som helst så gjorde den väl tilltagna solariebrännan att jag inte kunde sova inatt. Dels det och dels att jag drömde mardrömmar. Första gången minns jag att jag drömde om att jag helt plötsligt var 74 år gammal och kände att döden var på väg. Vaknade då vid två. Nästa gång minns jag inte vad det var, men jag gissar att jag vaknade alla gånger för att det sved så mycket överallt på kroppen. Att jag aldrig lär mig. Drömmen var bland de värsta jag drömt faktiskt, då jag emellanåt lider av dödsångest. Det är verkligen jobbigt ibland. Nåja, det är trots allt 48 år kvar tills jag är 74, även om de förmodligen kommer gå fortare än jag önskar. Usch. Think happy thoughts, think happy thoughts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0