Dagens oinspirerade

Ja, eller det känns så iallafall. Allt är så panikartat nu att jag inte tänkt en endaste tanke på nån slags struktur i matlagningen eller för den delen sett till att jag har saker hemma som det går att göra nåt roligare av. Imorse vaknade jag kl fem så jag passade på att göra mat till lunchlådan, som blev kycklingfilé som jag stekte i bitar tillsammans med skivad morot, hackad lök, chili, buljongtärning och rosmarin. I med lite maizena utblandat med vatten och så hade jag en form av gryta. Till lunchen åt jag basmati/rött råris till + tomat. Till middagen blev det samma gryta iom att jag kom direkt från träning, men nu med lite ananas, keso och proteinpasta. Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0