Crappy day

Kunde inte somna igår heller, det var ännu värre än natten innan. Så jag försov mig. Det har hänt ungefär inte många gånger det senaste året. Idag köper jag sömntabletter, jag klarar inte att inte kunna sova och jag hatar verkligen att försova mig. Hur som helst, försov mig till första föreläsningen så jag får antingen smita in efter en paus eller så hoppar jag in efter lunch då labben är.

Drömde om syster inatt. Hon levde, på något sätt hade hon fått livet tillbaka, jag minns inte hur, eller om det ens fanns en förklaring till det. De drömmarna är värst, för jag blir så besviken när jag vaknar. Har haft några såna drömmar nu ett tag, blir alltid så runt jul. Ännu en anledning till att jag inte riktigt klarar av den högtiden. Nu ska jag iallafall försöka ta mig iväg till campus och se om det blir nån labb idag eller inte.

Kommentarer
Postat av: IzZzY

Jag har haft liknande drömmar om mor min. Där hon plötsligt bara kommit tillbaka, för hon hade ju naturligtvis inte dött. Hon behövde bara lite semester från 4 galna ungar. (fullt förståeligt, haha) Jag känner också igen besvikelsen, när man efter viss morgon förvirrig plötsligt börjar inse att det var just en dröm.



Men det är skönt att se dem igen, även om det bara är dröm. Att de på något sätt finns med fortfarande.

2009-01-08 @ 18:37:07
URL: http://Http://IzZzY.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0