Benjamin Buttons

Jag såg den ikväll, fördelad på två olika tillfällen då den var så lång. Den var lite seg till en början, men andra halvan av filmen.. my god. Jag fick nästan tårar i ögonen. Och många av gångerna var det inte för filmens skull.. dumma dumma Brad Pitt. Jag vet att det låter overkligt men han är så sjukt lik mitt ex. Färga håret mörkt på honom och de hade kunnat vara dubbelgångare, ja nästan. Jag kan inte se filmer med honom längre, det påminner för mycket om misstag jag gjort. Min livs sorg, som jag antagligen kommer ångra länge framöver. Ibland är man bara så dum och det är verkligen först när det är försent som man inser det. Hur som helst.. jag lyckades blockera jobbiga minnen tillräckligt för att få behållning av filmen och den var underbar. Sorglig för det mesta. Och Kate Blanchett.. hon är verkligen otroligt vacker.

Nåja. Se den för guds skull. Och ska ni ladda ner den, se till att få med svenska subs för vid många tillfällen gaggar en gammal kvinna som har svårt att andas, jag tror jag kunde höra hälften om ens det. Den har annars premiär på bio om någon vecka tror jag det var. Nästan så det är värt att gå och se den då också.


Brad pitt som gammal, medelålders och purung. De kan göra mycket med smink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0